شرکت فنی و مهندسی  نقشه سازان کیش

شرکت فنی و مهندسی نقشه سازان کیش

ارائه دهنده کلیه خدمات در خصوص علوم ژئوماتیک - مهندسی عمران نقشه برداری
شرکت فنی و مهندسی  نقشه سازان کیش

شرکت فنی و مهندسی نقشه سازان کیش

ارائه دهنده کلیه خدمات در خصوص علوم ژئوماتیک - مهندسی عمران نقشه برداری

آموزش تخلیه و بارگذاری اطلاعات در توتال استیشن Sanding STS-752R6LC

آموزش تخلیه و بارگذاری اطلاعات در توتال استیشن Sanding STS-752R6LC

تهیه و تنظیم: مهندس علیرضا عربشاهی

Data Transfer In Sanding STS-752R6LC

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن ناظمی فر شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 19:14

با عرض سلام

جناب مهندس اینجانب صمیمانه و دوستانه از راهنمایی کامل و جامع شما در رابطه با تخلیه دوربین سندینگ کمال تشکر و سپاس گذاری را دارم.
با مشکل اساسی در پیدا کردن نرم افزار جدیدی که بر رویویندوز 7 کاربرد داشته باشد روبه رو بودم.
کاری بجز تشکر از بنده برنمی آید.فقط برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی و شادکامی در تمامی مراحل زندگیتان را دارم.

با سپاس فراوان

sina جمعه 6 اسفند 1395 ساعت 01:55

سلام من تا مرحله نصب کردن درایور پورت comپیش رفتم الا لپتاپم پورتو میشناسه و روی پرته پنجه وقتی دئربینو وصل میکنم ولی ئقتی میرم توی نرم افزار اپشنو هم درست تنظیم میکنم پورت 1 تا 5 نمایش میده و محتوایی ندارن هیچ کدوم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.